Euskara Bilbon

Euskara Bilbon

Notapor Euskararen laguna el Dom Sep 21, 2003 10:32 pm

Pretziatu lagun euskaldunak,

nola da euskararen egoera Bilbon? Zenbat jende hitz egiten dut?

Eskerrik asko aldezaurretik zure erantzuntzat.

Euskararen Laguna.
Euskararen laguna

uste dut

Notapor uste dut el Lun Sep 22, 2003 9:52 am

Uste dut 45.000 pertsona inguruk hitz egiten duela, % 9 inguruk-edo.
uste dut

oye Patxi

Notapor Josu el Vie Sep 26, 2003 1:51 pm

Bilbon nahiago dute erdal azentu baskorroa izatea, euskara hitz egitea baino. Beno, Bilbon edo Donostian edo Gasteizen edo Irunean... iparraldeari buruz zer esan...
"Que hacessss puessss" "Fuego tienesss?"
bla bla bla bla...
Josu

BILBOKO SALDUAK

Notapor Sesiozale el Lun Oct 20, 2003 11:24 pm

Bilbon abertzale ugari bai. Ez dute dudarik. Gora Euskadi, ta gora ikurriña ta botatu dezagun EAJ edo EA edo dena delako alderdi euskaldunen bat! baina itxurakeria besterik ez da...euskeraz ez dute hitz egiten oro har. Donostian, berriz, alderdi sozialistak irabazten badu ere, euskeraren erabilera askoz ere nabarmenagoa da.

Bilbotar zaretenok, utz ezazue propaganda soila, eta mintza zaitezte euskeraz! Ikurriña balkoian eskegita ez da euskera bultzatzen. Mingainean dago guztiaren gakoa.
Sesiozale

Bai

Notapor Mikel Iruñarra el Sab Nov 15, 2003 7:40 pm

Donostiar eta gipuzkoar askok nahiko zihurtatuta ikusten dute euskera bere herrietan, baino egoera ez da hori.

Donostian euskerak zailtasunak edukitzeko bestaldetan (euskeraren mugaldeetan) egoera larria jaso behar du. Ta magaldeetako sozialistak ze nolako jarrerak azaltzen dute? Ez Odon Elortza bezalakoak.

Zure lasaitasuna, eta zure utzikeria kalte haundia egiten gaitu. Zure botoa Ibarra, edo Paco Vazquez-en bezalako gendea laguntzen dio.

Euskeraren aurkako jarrerak ez dira oraingokoak. Aspalditako kontuak dira. Eta beti izan gara abertzaleak euskeraren alde gehien borrokatu dugunak.

Eta PSOEn barne ere, ez dira gaur egungo jarrerak. Gerra zibilaren aurretik datoz. Unamunok berak, euskerak lasai il utzi behar geniola esan zuena, PSOE-ko militantea izan zen denboraldi batean, adibidez. Zuek ia ber-bera egiten ari zarete.

Gaur egun, iruñean udaleko inkesta bat esan du hogeitamar urtetik beherako gende artean ehuneko hemezortzi hitzegiten eta idazten du euskaraz. Eta ehuneko hiru gehiago ongi ulertzen du. Bilbon gehiago izango direla uste dut.
Mikel Iruñarra