Ez ahaztu!!!!!!!!!!!!

Ez ahaztu!!!!!!!!!!!!

Notapor Mc el Jue Dic 18, 2003 7:08 pm

"Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakienak ikasten ez duelako, dakitenak erabiltzen ez dutelako baizik"

Euskaldunok hobetu behar dugu euskeraren egoera "tamalgarria"(nire herrian behintzat) hizkuntza erabiliz eta gure eguneroko bizitzan beharrezko tresna bilakatuz.
Mc

Mc-ri

Notapor Gizakume egile el Vie Dic 19, 2003 8:14 pm

Arrazoia duzu Motel! Nire ustez eguneroko bizitzan, Euskal-herrian zein atzerrian kontextu bat egin behar da, edo hobeto esanda Kontextu hori izan behar da. Zoritxarrez ba dira eragozpen ugari horrela ez izateko, arren gure hizkuntza bizitzarako erronkak erantzuteko eta menperatzeko gauza dela frogatu du behin eta berriro. Gauz guztiak bezala, hizkuntza landu egin behar da, eta gure hizkuntza ez da gutxiagoa izango!!
Zorionez, nire ustez gure Hizkuntzak inoiz baino kontua izan du. Inoiz baino gehiagotan interesgarritasuna ernatu egin du. Kontuan artu zenbat euskaldun diren atzerrian bizi direla edota zenbat ari diren gure hizkuntza ikasten.
Nik Behintzat ez ditut inolako zalantzarik. Hemen gaude eta izango gara!!

Ekin!

Nahi dezunerarte Aio!
Gizakume egile