AGURPARLANTES . . .

AGURPARLANTES . . .

Notapor Jotxup el Jue Feb 10, 2005 6:19 pm

"Koontuz Nekane, etorri inmediatamente que te vas a caer"

Esta es la típica frase que se escucha un domingo cualquiera de verano en la playa de la Zurriola o en la de Zarauz, . . . y después estos se autodenominan en las encuestas "Euskaldunes"
Jotxup

hocicar = dar con el "hocico" en el suel

Notapor extremadura el Jue Feb 10, 2005 11:09 pm

en la piscina de un pueblo de extremadura, que en verano se llena de julios ibarras, escuché a una señora decir:
Iñaki etorri, iñaki kontuz, iñaki poliki, polikiiii, VES YA TE HOCICASTES ¡¡
extremadura

ez egin

Notapor kasuripez el Vie Feb 11, 2005 5:20 pm

jotxup:euskalduna izatea ez du zerikusirik euskeraz jakitearekin.Nik badakit ezker abertzaleko, EAJ,PP,PSOE ko batzuk ez dakitenak euskaraz hitzegiten eta horregaitik utziko dute euskaldunak izaten?batzuk euskaldunak bakarrik izango dira eta besteak euskaldun-espainolak.
Nik adibidez, euskara bizkaiera erabiltzen dut hitzegiterakoan,bereziki bermiotarra,eta esan ahal dizut gu ere hitz asko erdaraz harturikoak dauzkagula.
kasu honetan esaldia hau honela izango zen:
alabatzi!!!(ahaztu barik)kooontuz nekane,etorri arrapaladan jeusi eingo zara ta!!!
kasuripez

euskañola, hizkera arduragabea

Notapor 45 el Vie Abr 28, 2006 4:03 pm

Euskañola gero eta gehiagoren ahotan, hizkera zakarra deritzot, belarrira min egiten dien hoietakoa. Donostiako kaleetan barra barra entzuten da, batik bat, gaztetxoenen artean. Arazoa da, gero gazteleraz soilik hitzegin behar denean nahi eta ezin, nahigabe aterako dira euskañolaren lokuzioak.
45