Elebitasunaren alde

Elebitasunaren alde

Notapor zuzenbide el Jue Jun 09, 2005 7:33 pm

Foro honetan irakurri berri dudan elkarrizketa batean batek dio barnetegi batean bere kabuz euskara ikasi nahian dabilela Eusko Jaurlaritzatik inolako dirulaguntzarik jaso gabe.

Lehenik eta behin, berak beste askok baino gehiago merezi duela laguntza uste dut, eta ez protagonismo bila ibili diren irakasle horiek.

Oraindik bada euskara eta gaztelera era beran ofizial direla ulertu ez dutenak. Euskara jakitea erakunde publikoetan derrigortzea ez diete batere graziarik egiten, berriz ere berziklatu eta ikasteari ekin behar diotelako.

Ingelesa edo informatika balitz ez, hor ez dago pulamentuzko aitzakiarik. Hori bai, euskara tartean sartzen denean, politikaren esparrura agudo egiten dugu salto, baina ikasi...ikasi batere ez. Berziklatu zaitezte. Konpetitibitatearen gizartean bizi gara, eta balio ez duena kalera. Ez da politika kontua, jakintza kontua baizik.
zuzenbide

cuanto dinero se gasta....

Notapor mi amigo el Vie Jun 10, 2005 2:41 pm

mi amigo que está haciendo sustituciones en educación, ha sido liberado ya dos años para ir a aprender eusquera. Para la misma plaza hay tres sueldos pagados.
Yo también quiero ir a mejorar mi castellano, debido a que en el Pais Vasco el castellano es lengua oficial. También quiero que me liberen.
mi amigo

Euskaraz, nahi eta ezin

Notapor 45 el Sab Sep 17, 2005 10:28 pm

Nik Administrazioarekin harremanetan jartzen baldin banaiz eskubide osoa dut nire herriaren hizkuntzan mantentzeko harreman hori. Eta hau bermatua egon behar da. Gaztelerarekin ez dago inongo arazorik baina oraindik ezin dezakegu esan gauza bera euskararekin.
Birziklatu zaitezte, ekin iezaiozue ikasteari eta ezabatu itzazute aurreiritziak.
45

censura pura

Notapor censurado2 el Jue Sep 22, 2005 9:08 pm

me censuras comentarios en contra de las campañas para alistar gente en los euskaltegis??
censurado2