Esto Perpetua

Esto Perpetua

Notapor Gizakume Bizikide el Jue Jun 28, 2007 8:01 pm

( hau irauntzen du)
Literalki, Idaho Estautaren zigilu "handia"n esaten duen lez.
Gobernadore bakoitzak, urteen zehar ospatutako Jaialdiak dela eta Euskal astea aitortzea Proklamazio aldarrikapen zintzoak egiten dituzte.

Hemen duzue 2005-ko Estatuaren Agiri ofiziala.

http://gov.idaho.gov/mediacenter/proc/proc05/procjuly/Proc_Basque.htm

2000 ekoa egitarau-liburuan dut. Euskal-ameriakar literatur dokumentu bittia.

Esan nahi dizkizuet nola gertaeraren laguntzailea Anheuser-Busch izan dela bere " This BUD is for you!" Publizitate iragarkia lema ospetsuarekin euskarazko moldaerarekin eta guzti " AU DA BUD ZURETZAKO".

Hitzaren ohizko esanahian eutsi egiten ba dugu, orduan Euskal-herria du hain zuzen ere zortzigarren herrialde bat dugu hemen, edozein justifikazio gabe.

Oraindio hoitako bat etorriko da ere inoiz herri honen nortasuna ukatzen.

Nahi duzunerarte

Aio!
Dictos hiberos ab illo flumine quod inquietos Vascones praelabitur
Gizakume Bizikide

argentina

Notapor iguli el Dom Sep 30, 2007 1:59 pm

ahazten duzula uste dut. Bertako biztanleriaren % 10ak gutxienez, euskal jatorria du. Txilen, Venezuelan, Uruguain eta Kolonbian ere, antzeko zeozer gertatzen da, baina ez hain portzentaia altuan. Buenos Aires Juan de Garayk sortu zuen. Eta Brasilgo herri garrantzitsuenetako bat, Sao Paulo, beste euskaldun batek sortu zuen, José de Antxietak, hain zuzen.
iguli
Bronce
Bronce

barkaidazu Iguli

Notapor Gizakume Bizikide el Mar Oct 09, 2007 1:56 am

ez neban argentina, venezuela edota Mexiko-ko ( juan Oñate etbar) lurraldean kanpoan utzi nahi.

Egian esanda nire ikuspuntutik Amerika Guztia ( Alaskatik - Patagoniara eta ez bakarrik EEBB) dogu EH-ren zortzigarren herrialdea.

Agur baro bat NYeko euskaldun batengandik.
Dictos hiberos ab illo flumine quod inquietos Vascones praelabitur
Gizakume Bizikide