Zorionak Xabier-11 eta kideak

Zorionak Xabier-11 eta kideak

Notapor kartujo_erregea el Vie Abr 09, 2021 10:43 am

Zorionak eta mila esker bihotzez !!!

Zuei esker Gurea da Garaipena !!!



Imagen
kartujo_erregea
Oro
Oro
 
Mensajes: 306
Registrado: Sab Abr 03, 2021 7:40 am

Re: Zorionak Xabier-11 eta kideak

Notapor Xabier-11 el Vie Abr 09, 2021 6:02 pm

[quote="kartujo_erregea"]Zorionak eta mila esker bihotzez !!!

Zuei esker Gurea da Garaipena !!!

Postaren izenburua irakurtzeak eta han nire Nick-a ikusteak harritu egin naute

Nork bere lana bete behar du eta nik eta lankideak gure ogibidekiko eta gure gizartekiko konpremezua besterik ez gara betetzen saiatu eta saiatzen jarraituko dugu, foreroen, errealzaleen, gipuzkotarren, euskaldunen eta munduko edonontako persona guztien alde.

Garaipena talde izugarri ona daukagulakoan banago

Nola nahi ere, idatzi duzunak irakurtzeak atsegin eta hunkitu egin nau

Como habrá foreros que no nos ha tan entendido:

Me he soprendido al leer el título del post y ver en el mi Nick escrito

Pienso que cada uno tiene que cumplir con su trabajo y yo y mis compañeros de trabajo no hemos intentado sino cumplir nuestro compromiso con nuestra profesión y con nuestra sociedad y además lo seguiremos intentando en beneficio de los foreros, de los Realistas, de los gipuzkoanos, de los vascos y de las personas de cualquier lugar de este mundo.

Hemos ganado porque tenemos un equipazo muy bueno. De cualquier forma, el leer lo que acabas de escribir me ha agradado y me ha emocionado

Eskerrik asko kartujo_erregea

Zain ezazue zuen burua! . Cuidaos!

Koronabirus aurkako partida ere irabaziko dugu Athletic baina askoz txarragoa bait-da! También ganaremos el partido contra el Coronavirus pues es mucho más malo que el Athletic!!!!

Gora gure Reala!!! Aúpa Real!!!
Xabier-11
Oro
Oro
 
Mensajes: 4199
Registrado: Dom Abr 08, 2018 7:34 pm

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], Tolosa10 y 21 invitados